المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : حكايتى مع وظيفة احلامى وكيف وصلت اليها


التسويق للعرب
02-05-2013, 02:01 AM
حكايتى مع وظيفة احلامى وكيف وصلت اليها

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اتخرجت من الكليه وزي اي حد قعدت اقدم فى وظائف ولا حد بيعبرنى
لم ادع باب الا وتركت به سيرتى اذاتيه
قول زاى ما تقول عملت كل اللى فى دماغك
بس ماخبيش عليكم كل اللى انا عملته كان طرق قديمه
الى ان جاءت اللحظه الفارقه فى حياتى
لقيت واحد من زمايلى الله يباركله فى ماله واولاده
سبقنى فى الشغل فى شركة كبيرة
قالى انه اتعين من خلال موقع

توظيف (http://www.jobs-eg.info/)
هوه قال كلمه "موقع" وانا عندى دماغى ضربت
سالته موقع ايه ده اللى بيجب وظايف حلوه كده
فبدا يشرحلى الموقع وطريقه عمله
وكيف تحصل منه على وظيفه احلامك
لكن قبل ما اقولك اسم الموقع ده ايه
هقولكم المثل بيقول اسال مجرب ولا تسال طبيب
الموقع ده عن تجربة اقوى موقع عليه

وظائف (http://www.jobs-eg.info/) لشركات كبيرة

الموقع ده بيعمل حاجة حلوة اوى ........ بيعرض بياناتك على 40 الف شركة فى

مصر والخليج للبحث عن موظفين..وغالبيتهم شركات كبيرة زى شركات الاتصاالات

والبترول والمدارس والجامعات .......الخ
المهم انا سمعت كلام صاحبى وبدات اشوف الناس بتقول ايه على الموقع ده
لقيت ناس كتير بتقولى انهم بعد ما سجلوا السيرة الذاتية عندهم ابتدت الشركات

تكلمهم
يعنى واحد قالى انه اتعين عن طريق الموقع ده ولغاية دلوقتى كل شهر بيجيله

على الاقل مكالمتين من شركات شافت سيرته الذاتية على بيت
والتانى بيقولى ان التلات وظائف اللى اشتغل فيهم فى حياته جتله عن طريق هذا

الموقع
وان واحدة من الوظائف مرتبها كان ضعف المرتب السابق

والثالث بيقول انه مكانش عنده اى خبرة لكن فوجئ ان شركة امارتية بتكلمه بعد

ماشافت سيرته الذاتية على هذا الموقع

قلت اجرب وفعلا سجلت سيرتى الذاتية مجانا طبعا مش مصداقين انا كن مش

مصدق بارضه ....والموضوع ماخدش 5 دقايق
طبعا انا عارف انى فى ناس كتير منكم دلوقتى بتقول فين الموقع ده هقولكم
هوه موقع "بيت "
مش عارف اذا كنتو سمعتو عنو ولا لا
واذا كان جاب نتيجه معاكم ولا لا بس اللى انا عرفتو ان فى ناس كتير جدا
بتقدم السير الذاتيه فى الموقع خطا
وده مش ذنب الموقع ابدا
وانا على العموم
ده رابط تقدر تسجل منه

بطريقه مباشره (http://www.bayt.com/ar/post-your-cv/?

utm_medium=associate&utm_source=tasakaf.com)

و بعد مسجلت اكتشفت ان على الموقع حوالى 40 الف شركة بتدور على موظفين

يومياً!!
تخيل 40 الف شركة بتدور على موظفين والسي فى بتاعتى بتتعرض عليهم يوميا

والحمد لله تسجيل ال CV فى الموقع ده جابتلى وظيفة تعتبر اقوى وظيفة فى حياتى (http://www.jobs-

eg.info/)


مستني ايه تانى سجل سيرتك الذاتية الان واعرضها على 40 الف

شركة وربنا يكرم باذن الله
وانا علشان اساعد زملائى عملتلكم شرح تفصيلى مصور لكيفية تسجيل السيرة

الذاتية خطوة بخطوة

وللمزيد
وظائف شركات (http://www.jobs-eg.info/) |

شركات وظائف (http://www.jobs-eg.info/) |

وظائف مدرسين (http://www.jobs-eg.info/) |

وظائف معلمين (http://www.jobs-eg.info/) |

تقديم وظائف (http://www.jobs-eg.info/)







ــــــــــــ


لعمل عرض تسويقي مثل هذا العرض



تواصل مع الشركة العربية للتسويق والتجارة الإلكترونية (http://ac4e-

marketing.com/)


خدمات تسويق الكتروني متكاملة، للأفراد

والشركات والمؤسسات وكافة الخدمات والمنتجات
موقع

الشركة العربية للتسويق والتجارة الإلكترونية (http://ac4e-marketing.com/)
مدونة الشركة

العربية للتسويق والتجارة الإلكترونية (http://www.ectall.com/)
ايميل
Dr.ma7moud.A7med@gmail.com


ECTall.1@gmail.com
اسكايب
Dr-mahmoud.ahmed84
OR
ac4emarketing
موبايل
00201003460914
00201113281642
00201220798298